Aller au contenu

KS - Fields of Green - Grand Fair


Messages recommandés

https://www.kickstarter.com/projects/241478362/fields-of-green-grand-fair?ref=activity

 

About

f5e54c260909502d8d918ec1be8309b4_origina

5112e1137bf28673aedfad4c4862aaa1_origina
The Grand Fair expansion

It is time for the annual Agricultural Grand Fair where all aspects of a farmer's life are celebrated! Farmers all around the area are coming to see the attractions, watch the festivities, take part in competitions and get information on the latest news in the farming industry.

Grand Fair is an expansion for Fields of Green. It introduces the Grand Fair Attractions which let the players interact with the Grand Fair in many new and exciting ways! It also includes additional locations, objectives, components for a 5th player and rules and material for solo game.

84aaac22e17eb6466b000d566f5f27bd_origina

Come visit the Grand Fair, enjoy its attractions and get to experience the life of a farmer to the fullest!

 

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Je suis intéressée aussi par un pledge de groupe.

Je pensais échanger ma copie du jeu de base, mais avec cette extension, je pense que je vais lui laisser une autre chance :)

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Je suis intéressée aussi par un pledge de groupe.

Je pensais échanger ma copie du jeu de base, mais avec cette extension, je pense que je vais lui laisser une autre chance :)

Ouain. Moi je vais acheter les exclu kickstarter de la première campaign à cause que tu vends pas :P

Lien vers le commentaire
Partager sur d’autres sites

Créer un compte ou se connecter pour commenter

Vous devez être membre afin de pouvoir déposer un commentaire

Créer un compte

Créez un compte sur notre communauté. C’est facile !

Créer un nouveau compte

Se connecter

Vous avez déjà un compte ? Connectez-vous ici.

Connectez-vous maintenant
×
×
  • Créer...